KRIM PAYUDA

Posted by reez Wednesday, May 18, 2011 ,


 
kod > AT11

KRIM PAYUDA

     Payudara setiap wanita telah ditetapkan saiznya yang telah ditentukan mengikut penentuan genetik, tetapi kebanyakan daripada kita kehilangan potensi mendapatkan payu dara yang sewajarnya semasa remaja. Beberapa faktor boleh memberikan kesan terhadap tahap hormon semasa payu dara sedang membesar. Ini termasuk pemakanan yang tidak betul, vitamin atau garam galian yang tidak mencukupi, menghadapi tekanan dan terlalu banyak atau pun terlalu kurang melakukan senaman. Terdapat kemungkinan yang amat besar yang payu dara anda tidak berpeluang untuk membesar kepada saiz yang sepatutnya.

     Nasib baik penyelidikan saintifik telah mendapati payu dara orang dewasa boleh distimulasikan secara khas untuk menghidupkan semula pertumbuhan tisu payu dara baru, Sama seperti hormon wanita yang boleh naik dan turun yang menyebabkan payu dara menjadi besar semasa mengandung dan semasa kitaran haid, menambahkan tahap hormon ini pada sebarang masa boleh merangsang perkembangan payu dara.

     Berita yang paling baik sekali ialah anda boleh lakukannya secara semulajadi! Kajian-kajian terbaru dalam sains botanik telah membuka jalan kepada perkembangan yang besar dalam bidang ini. Sekarang anda boleh mendapatkan payu dara yang tegang, besar dengan cara yang mudah dan selamat, tanpa perlu berhadapan dengan risiko dan kos tinggi menggunakan dadah atau pembedahan.
 
Panduan lengkap dan keterangan cara pemakainya disertakan didalam kotak produk.
 
HARGA > RM45.00

0 comments

Jadi Ejen Kami

1

Followers