UMAR UMAIRA

Posted by reez Monday, March 14, 2011

kod > UM13

BEAUTY UMAIRA
 Terkenal sebagai pakej makanan tambahan yang membantu anda untuk kelihatan cantik dan menawan dari segi dalaman dan luaran. BEAUTY UMAIRA memberi kelebihan pada diri anda untuk membentuk kecantikan secara kekal dari dalaman dan melangsingkan badan anda. Kandungan khasiat produknya juga menjadikan kulit anda halus dan gebu, berseri dan bermaya walau tanpa make-up. Pengambilan yang berterusan selama 3 bulan memberikan hasil diluar jangkaan anda. Pasti keluarga dan kenalan rapat anda akan memberikan komen tentang diri anda.
Selain dari kelihatan cantik, BEAUTY UMAIRA juga membantu memperbaiki`dan memelihara organ dalaman wanita supaya sentiasa dalam keadaan baik dan sihat. Ianya sesuai untuk pelbagai lapisan umur dari kanak-kanak sehinggalah orang tua. Bagi wanita bujang anda tidak akan mengalami lagi masalah keputihan dan senggugut. Sementara yang sudah berkahwin otot dalaman anda lebih kuat dan menjadikan hubungan anda bersama suami lebih bermakna dan dapat memberi 100% kepuasan kepada suami anda. Kandungan bahan yang membezakan produk makanan tambahan BEAUTY UMAIRA dengan produk lain seperti GARCINIA yang membakar kalori dan mengawal nafsu makan, ASTAXANTHIN pula meningkatkan sistem pertahanan badan dan mencegah penuaan kulit, dan KOLAGEN membantu proses pembentukan dan menganjalkan kulit.
            
Kandungan utama Beauty Umaira :
MARINE COLLAGEN, MANJAKANI, MADU, KACIP FATIMAH, PSYLLIUM HUSK DAN PUERARIA MIRIFICA.


Fungsi Beauty Umaira
1. Merangsang penghasilan kolagen
2. Menurun berat badan dan mengawal nafsu makan
3. Astaxanthin menghindari daripada barah, tekanan darah tinggi, diabetes dan masalah kulit
4. Meningkatkan sistem ketahanan badan
5. Melindungi retina dan mencegah penyakit mata akibat kerosakkan termasuk faktor usia
6. Senang tidur dan buang air besar
7. Anti Jeragat, menegangkan kulit dan awet muda
8. Menganjalkan tubuh dan kulit
9. Membentuk, menganjal dan membesarkan payudara.
10. Menguatkan rambut dan melambatkan uban
11. Megurangkan keputihan dan melambatkan monopause
12. Meringankan sakit haid
13. Baik untuk migraine, resdung, gastrik dan asthma
14. Membantu masalah pernafasan


Testimoni Beauty Umaira

1.Puan Salmiah, Melaka
Setelah mengamalkan beauty umaira selama 2 minggu. Suami saya bertanya apa produk saya guna kerana rasa macam anak dara macam berhubungan intim dan kulit dan payudara sungguh anjal dan pejal.Kini hubby saya pula yang desak saya beli lagi. memang superb


2.Puan Khadijah, Mersing
Saya mengalami masalah keputihan yang serius dan masalah hubungan intm.Setelah menggunakan beauty umaira selama 3 hari masalah keputihan saya beransur pulih dan hubungan intim yang dingin kembali pulih.Kulit muka nampak berseri-seri dan jeragat dimuka beransur pulih.


3.Faridah, Parit Buntar
Sebelum menggunakan Umaira, berat badan saya lebih kurang 78 kg. Kawan saya mencadangkan saya gunakan Umaira. Mula2 tu tak berapa percaya sangat. Tapi pada kotak yang pertama saya guna Umaira, saya mula merasakan perubahan berat badan saya. Masuk kotak ketiga, semua pakaian saya sebelum ni dah tak boleh digunakan lagi. Umaira memang hebat.


4.Fatimah, Pasir Mas
Saya mengalami sedikit masalah kulit seperti kulit kasar dan gersang serta permukaan kulit muka saya tidak begitu sekata. Alhamdulillah setelah menggunakan Umaira hampir 2 bulan, kulit saya kelihatan semakin baik dan licin. Kawan2 ofis saya mula bertanya akan perubahan pada kulit wajah saya. Apa lagi saya mulalah promosi Umaira pada kawan2. Ramai yang sudah berpuas hati. Disamping untuk kecantikan, poket pun semakin kembung. Cayalah Umaira, you are the best.

Cara-cara Penyediaan
Campurkan satu sachet Beauty Umaira dengan 180ml air biasa atau sejuk dan goncangkan sehingga larut dan sedia untuk diminum. Sehari satu sachet. Elok minum 1 atau 2 jam selepas sarapan pagi.

Harga RM270.00  termasuk pos

0 comments

Jadi Ejen Kami

1

Followers