UMAR

Posted by reez Monday, March 14, 2011

kod > UM14



Apakah itu UMAR

Umar 1001 Rahsia Lelaki mengandungi herba terpilih untuk kesihatan lelaki . Khasiatnya telah diperakui mujarab dalam memperbaiki sistem dalaman badan serta memperbaiki sistem pengedaran darah dalam badan kita. Herba-herba serta bahan-bahan yang digunakan adalah yang terpilih serta terbaik masakini.
Banyak testimoni terkini menunjukkan Umar dapat merawat penyakit kencing manis dan darah tinggi, menambahkan seri kulit, memperbaiki sendi-sendi, urat saraf dan gout, menambahkan tenaga dalaman untuk lelaki serta pelbagai penyakit dalaman dan luaran. Yang paling penting, kesihatan kita akan semakin baik dan terjamin jika menggunakan Umar secara konsisten serta mengikut cara-cara yang betul.
Ianya sesuai untuk pelbagai lapisan umur dari kanak-kanak sehinggalah orang tua. Bagi yang sudah berkahwin, tanggung jawab kita sebagai suami akan dapat ditunaikan dengan lebih baik samada lahiriah atau batiniah, Insyaallah. Yang pasti, sesiapa yang telah mencuba Umar, tidak lagi akan beralih kepada makanan-makanan kesihatan yang lain. Anda bila lagi !!!


Kandungan utama Umar :
Palmetto, Tongkat Ali, Macca, Tribulus Terrestris, Mulra Puama, Ashwaganda (ginseng india), Biji Labu, Epimedium, serbuk madu, Garcinia Cambogia, Tamarind , Payllium Husk dan perasa Lemon.


Fungsi Umar
1. Meningkat tenaga batin
2. Mengatasi masalah cepat pancut (pra ejakulasi)
3. Menguruskan badan dan menghilangkan perut buncit
4. Membuang toksin dalam badan
5. Membuang angin dan melancarkan pengaliran darah
6. Merawat sendi, gout, urat saraf dan lumpuh
7. Merawat tulang belakang
9. Menegang dan mencantikkan kulit
10. Senang tidur dan buang air besar
11. Merawat penyakit kencing manis dan darah tinggi
12. Mengatasi masalah prostat serta kencingl tak lawas 13. Menguatkan rambut dan melambatkan uban
14. Meningkatkan sistem ketahanan badan
15. Mengatasi masalah badan lesu dan tak upaya
16. Menambah baik penglihatan
17. Baik untuk migraine, resdung, gastrik dan asthma 18. Merawat batu karang dan kencing tak lawas


Testimoni Umar

1.Haji Yaakob, Perlis
Badan saya selalu kepenatan jika berjalan. Kadang-kadang rasa tenaga sudah kehabisan jika menaikki tangga lima ke enam langkah. Tapi setelah menggunakan Umar, saya rasa badan semakin sihat serta dapat menaikki tangga lima ke enam langkah tanpa rasa penat seperti sebelumnya. Saya akan terus gunakan Umar jika terus diberikan rezeki oleh allah.


2.Pakcik Deraman, Penang
Saya dah hampir 2 tahun mengalami sakit-sakit sendi serta masalah urat saraf. Nak pergi masjid pun terpaksa gunakan tongkat. Tapi setelah menggunakan Umar sebanyak 3 kotak, alhamdulillah saya tak perlu gunakan tongkat lagi untuk ke masjid. Kesihatan saya semakin baik dan rasa macam muda semula. Terima kasih Umar.


3.Ahmad Zamli, Baling
Saya alami masalah buang air besar serta susah untuk tidur.. Mula2 isteri saya yang menggunakan Umaira. Dia mengidap kencing manis dan darah tinggi. Setelah nampak perubahan ketara pada dirinya, saya pun terasa ingin mencuba Umar pula. Memang berkesan, setelah 3 minggu menggunakan Umar, saya dapat buang air dengan lebih selesa serta tiada masalah tidur lagi.

Cara-cara Penyediaan
Campurkan satu sachet Umar dengan 180ml air biasa atau sejuk dan goncangkan sehingga larut dan sedia untuk diminum. Sehari satu sachet. Elok minum 1 atau 2 jam selepas sarapan pagi.

Harga RM270.00 termasuk pos.

0 comments

Jadi Ejen Kami

1

Followers