Discount Ulang Tahun

Posted by reez Sunday, February 27, 2011

Assalamualaikum wrh...

Hari ni aku nak buat satu pengumuman pada semua yang berkunjung di laman Cantik Berseri  yang memang tak nampak berseri pun nih he3...

Macam ni, pada 2hb.Mac nanti aku akan menyambut ulang tahun perkahwinan ku bersama suami tersayang.Tahun ke berapa?... Haa tang tu kamu boleh teka sendiri k.Tapi sempena hari tu nanti aku ingin bagi discount pada semua pelanggan tak kira dekat atau jauh.Cuma yang jauh tu kena la bayar untuk poslaju atau courier k . 

Harus diingat Tawaran discount ni hanya sah untuk belian atau order pada 2hb.mac,2011 sahaja  (selagi stok masih ada).Ok di bawah ini aku senaraikan produk-produk dan berapa % yang aku bagi pada semua yang berminat..... 

 *** Untuk melihat produk sila klik  jenama produk atau refer pada label di sidebar.



  1.Produk Yusmira - 35%


  2.Produk Dunia Herbs - 30%


  3.Produk Tia Amelia - 25%


  4.Produk D'Putih - 20%


  5.Produk Atika Beauty - 20%


  6.Produk Kencana - 20%


  7.Nufera (liquid) - 20%


  8.Madu Khaula (K.Terengganu sahaja) - 15%


  9.Bragg apple cider (    "    ) -  10%


Nah semuanya dah tersenarai .Kalau ada sesiapa yang berminat boleh lah hubungi atau sms melalui no.h/set seperti yang tertulis di sidebar sebelah kanan tu yer...

 *** Discount akan ditolak dari harga asal produk bukan dari harga promosi.







0 comments

Jadi Ejen Kami

1

Followers